|
|
Cégtörténet
A PARTNER-PRINT Szoftverstúdió Közkereseti Társaság átalakulással jött létre a Partner-Print Szoftverkészítő és Adatfeldolgozó Gazdasági Munkaközösségből.
Cégünk 1988-tól végez szoftverkészítést főtevékenységként, továbbá szoftver és hardver szaktanácsadást, egyéb számítástechnikai és ügyvitel technikai tanácsadást.
A cégalapításkor már kész - DOS alapú, Clipper nyelven írt - Főkönyvi és Pénzügyi Rendszer képezte a cég fő termékét. A rendszer fejlődése töretlen, mai napig - folyamatosan korszerűsödve és bővülve - őrzi vezető helyét termékpalettánkon.
Vezető programozónk 1988 óta készíti programjait, felügyeli és koordinálja az alvállalkozók munkáját.
Az eltelt idő alatt folyamatos munkával, újabb modulok készültek, elkészült az Eszköznyilvántartás, a jövedelmek számfejtését és nyilvántartását végző Bér modul. Ezt követően az ügyviteli folyamatot kiegészítő Számlázás tetözte be a folyamatot. 1991 - re komplett rendszert tudtunk kínálni a pénzügyi számviteli területen.
Természetesen mindig nagy hangsúlyt helyeztünk arra, hogy ügyfeleinknél az ügymenet lehető legnagyobb részét lefedjük, ezért igény estén ügyviteli rendszerünket egyedi programokkal is kiegészítettük. Mint például a lakásszövetkezetek részére készített Befizetés nyilvántartó program, amivel a lakók közös költségeinek alakulását lehetett nyomon követni.
1991 - ben megjelent a FoxPro For DOS programnyelv 2.0 verziója, és cégünk a
jövőben használandó nyelvvé választotta.
1992 - ben új termékként egy integrált, a készletkezelést, számlázást és gyártást egyaránt támogató Áruforgalmi és Számlázási rendszert készítettünk, már Az új FoxPro for DOS 2.0 fejlesztői környezetben.
1992 - ben pályázaton elnyertük A MTA-MMSZ Műszernyilvántartási rendszerének korszerűsítését. A szoftvert FoxPro
For DOS 2.5 nyelven írtuk meg.
1995 - től beszüntettük a Clipper használatot és kizárólag az SQL nyelvi megvalósítást is támogató FoxPro nyelvet használtuk a programjainkhoz.
Dolgozóink nemcsak programozás technikai továbbképzéseken, hanem számviteli ügyviteli ismeretek oktató tanfolyamokon is részt vettek. Ennek birtokában 1995 - től komplett megoldásszállítói tevékenyégre is vállalkozunk. Ennek keretében speciálisan vállaljuk reorganizáció alatt álló vállalkozások ügyvitelének támogatását, ahol a folyamatosan változó szervezeti feladatok miatt még nem tudnak végleges döntést hozni, a bevezetendő szoftverrendszert illetően. Ekkor egy adott időszakra bérbe adjuk, mind a szoftvereinket, mind a programozási kapacitásunkat és vállaljuk a teljes adatmigrációt a végleges rendszerbe. Két említésre méltó ügyfél, akiknél ilyen tevékenységet végeztünk: Pesterzsébeti Papírgyár 1995-töl és a Magyar Televízió Rt. 1997 - től.
1996-1998 között a XIV kerületi ill. IV kerületi Polgármesteri hivatalnak fejlesztettünk a népesség nyilvántartási - anyakönyvi rendszerhez modulokat.
2000 - ben tértünk át Windows alapú rendszerekre. Fejlesztői nyelvként a Microsoft Visual FoxPro legfrissebb verzióját használjuk.
Meglévő ügyfeleink erényeink között említik szoftvereink elfogadható árát, a programok felhasználóbarát, könnyű kezelhetőségét és a vásárlás utáni szolgáltatások színvonalát. Üzleti kapcsolatainkban a hosszú távú, kölcsönösen előnyös együttműködésre helyezzük a hangsúlyt.
Több alkalommal vettünk rész külföldi fejlesztésekben is.
Ausztriában egy export-import cég CRM rendszerének fejlesztésében dolgoztunk 2
éven át.
Büszkék vagyunk az UNIDO által megrendelt munkáinkra:
- project Pakisztán, NEESIR rendszer fejlesztése és helyszíni
installálása, betanítása
- project Malawi, MEESIR rendszer fejlesztése és helyszíni
installálása, betanítása
- project Nigéria, NIR rendszer fejlesztése és helyszíni installálása,
betanítása
- project Mozambik, MOZIR rendszer fejlesztése 2006-2007 ben
Filozófiánk
Fejlesztési alapgondolatunk, hogy könnyen kezelhető és szakmailag kifogástalan programokat készítsünk, melyek hibamentes működéssel biztosítják a zavartalan munkát. A szoftverek mindegyike támogatja a hálózati (intranet vagy extranet) felhasználást. Alapjellemzőjük a barátságos felhasználói felület, valamint a rugalmas kialakítás, a paraméterezhetőség, mely lehetővé teszi, hogy bármilyen adókulcs-, jogszabályi-, vagy egyéb változás esetén a munka megszakítás nélkül folytatódjon. Minden szoftverünk teljes mértékben megfelel a vonatkozó jogszabályoknak. A programok használatát felhasználói kézikönyv segíti. A szoftverek üzemeltetéséhez nem szükséges költséges technikai-műszaki háttér, csupán annyi az elvárás, hogy a Windows (bármilyen verziója) gond nélkül fusson a számítógépen. Programjaink tervezésénél az ügyféllel együttműködve dolgozunk, mindig szem előtt tartva az észszerűséget. Integrált rendszereket készítünk, programjaink között oda-vissza kapcsolat van. Ezzel elértük, hogy felhasználóink csak egyszer veszik kézbe az alapbizonylatokat adatrögzítés céljából, a többit már a számítógép elvégzi. Ahol csak tud, programunk segít a napi munkában, gyors információkkal szolgál a döntéshozatalokhoz. Jelentősen leegyszerűsödik felhasználóinknál az ügyviteli munka. Ugyanazt a feladatot sokkal kisebb adminisztrációs létszámmal el tudják végezni. Cégünk meg kívánja őrizni méretét, hiszen számos példa bizonyítja, hogy a kisebb cégek gazdaságosságuk és rugalmasságuk révén képesek felvenni a versenyt a nagyobbakkal.
Szolgáltatásaink
Folyamatosan igénybe vehető telefonos és internetes ügyfélszolgálattal biztosítjuk a zavartalan, folyamatos munkát. A jogszabályok változását szoftvereinkbe azonnal beépítjük. A legfrissebb programverziókat ügyfeleink
honlapunkról letölthetik, így mindig a legkorszerűbb programmal dolgozhatnak. Felhasználóinkat minden esetben betanítjuk a programok kezelésére. A szoftverek működéséhez szükséges technikai háttér (számítógép-konfigurációk, hálózatok kivitelezése) kiépítésére kérésre szintén közreműködünk. Igény esetén a helyszínen hárítjuk el a problémát.
Megoldásszállítás
Informatikai szolgáltatásaink sokrétűek, outsourcing, szoftverfejlesztés és egyéb informatikai szolgáltatásokat ölel fel. Számos kis- és középvállalkozással (KKV) állunk kapcsolatban ezeken a területeken, de ügyfeleink között nagyobb cégek is megtalálhatók. Ügyfeleink igényei kapcsán, alapos piackutatást követően indítottuk el új üzletágunkat: az ügyviteli alkalmazás-szolgáltatást (ASP). Saját és külsős, megbízással dolgozó állandó munkatárs áll rendelkezésünkre a fejlesztésekhez. Nemcsak informatikusok, de gazdasági végzettségű, ügyvitelszervezésben jártas szakemberek, könyvvizsgálók is részt vesznek a munkában.
|
|